Krijg antwoorden op veelgestelde vragen over facturatie, voorwaarden en levering.

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een trackinglink, zodat je je pakket kunt volgen. Als je de link volgt, kun je de status van je pakket en de locatie ervan bekijken. Zodra je pakket bij het afhaalpunt aankomt, ontvang je een melding via sms, e-mail of brief. Als je pakket is aangekomen maar je hebt geen melding ontvangen, kun je je pakket altijd ophalen door je verzendings-ID mee te nemen dat in de link staat. Als je hebt gekozen voor thuisbezorging, wordt je pakket direct bij je thuis bezorgd.

Waar vind ik mijn factuur?

Je factuur wordt 1-3 dagen na de aankoop naar je e-mailadres gestuurd. Als je je factuur niet kunt vinden, kun je inloggen op Klarna om je factuur te bekijken.

Welke golfbal past het best bij mij?

We hebben een zeer goede en eenvoudige gids die je helpt de juiste golfbal te vinden. Kijk gerust hier Kies de juiste golfbal.
paymentBestelling en betaling

Hoe kan ik bij jullie bestellen?

Ga naar een product. Klik op 'Toevoegen aan winkelwagen' op de productpagina en ga vervolgens naar de kassa. In de kassa voer je je persoonlijke gegevens in en kies je een bezorgoptie. Klik vervolgens op 'Naar betaling' onderaan de kassa. Kies vervolgens de betaalmethode en voltooi je bestelling. Zodra je bestelling is voltooid, ontvang je een orderbevestiging per e-mail.

Waar vind ik mijn factuur?

Je factuur wordt 1-3 dagen na de aankoop naar je e-mailadres gestuurd. Als je je factuur niet kunt vinden, kun je inloggen op Klarna om je factuur te bekijken.

Welke betaalopties zijn beschikbaar?

In samenwerking met Klarna bieden we de betaalopties Creditcard, Factuur (14 dagen), Bankoverschrijving en Gespreid betalen aan. We accepteren ook betalingen via PayPal.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen 6,9€ voor bestellingen onder de 99€. Bij bestellingen van meer dan 99€ is de verzending altijd gratis.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als we je bestelling nog niet hebben verzonden, kunnen we deze altijd wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice voor meer hulp.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je altijd een orderbevestiging op je e-mailadres. Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kan dit te wijten zijn aan een verkeerd ingevoerd e-mailadres. Controleer ook je spammap, soms belanden e-mails daar.
local_shippingLevering

Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Alle bestellingen die vóór 12:00 uur op een werkdag zijn geplaatst, worden altijd dezelfde dag verzonden. Bestellingen die in de middag, avond of in het weekend worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden.

Wat is de levertijd?

De levertijd bedraagt meestal 2-3 werkdagen.

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een trackinglink, zodat je je pakket kunt volgen. Als je de link volgt, kun je de status van je pakket en de locatie ervan bekijken. Zodra je pakket bij het afhaalpunt aankomt, ontvang je een melding via sms, e-mail of brief. Als je pakket is aangekomen maar je hebt geen melding ontvangen, kun je je pakket altijd ophalen door je verzendings-ID mee te nemen dat in de link staat. Als je hebt gekozen voor thuisbezorging, wordt je pakket direct bij je thuis bezorgd.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen.

Begin met het controleren van je e-mail. Heb je een e-mail ontvangen waarin je je pakket kunt volgen? Als je een e-mail hebt ontvangen, kun je je pakket volgen en zien waar het zich bevindt. Als je pakket bij het afhaalpunt is aangekomen maar je hebt geen melding ontvangen, kun je je pakket ophalen door je verzendings-ID mee te nemen dat in de link staat. Als dit niet helpt, neem dan contact op met onze klantenservice. Als je hebt gekozen voor thuisbezorging en je hebt je pakket niet binnen 3 dagen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn pakket is teruggestuurd naar jullie.

Als het pakket niet binnen 14 dagen na aankomst bij het afhaalpunt wordt opgehaald, wordt het teruggestuurd naar ons. Er kunnen kosten in rekening worden gebracht om de kosten van zowel de heen- als de terugzending en de verwerking van de zending te dekken. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.
sentiment_satisfied_altOpen koop

Wat betekent 90 dagen retourrecht?

We bieden je een retourrecht van 90 dagen aan en je hoeft niets te betalen om je artikel naar ons terug te sturen. Wij betalen de verzendkosten. Het artikel moet in wezenlijk ongewijzigde staat worden teruggestuurd, anders geldt het herroepingsrecht niet. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Geldt het retourrecht als de verpakking is geopend?

Het retourrecht geldt ook als de verpakking is geopend. Als je een probleem vindt met het product dat je bij ons hebt gekocht, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als je een artikel wilt retourneren, moeten we een retourlabel naar je sturen. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Hoe dien ik een klacht in over een artikel?

Een defect of beschadigd artikel moet binnen 14 dagen worden gemeld. Het artikel moet in wezenlijk ongewijzigde staat worden teruggestuurd. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
help_outlineOverige vragen

Welke golfbal past het best bij mij?

We hebben een zeer goede en eenvoudige gids die je helpt de juiste golfbal te vinden. Kijk gerust hier Kies de juiste golfbal.

Welke klasse moet ik kiezen?

Bekijk onze pagina waarop eenvoudig wordt uitgelegd hoe onze verschillende klassen zijn samengesteld: Naar onze klassen.

Moet ik een account hebben om te winkelen?

Nee, je hoeft geen account bij ons te hebben om te winkelen. Je kunt direct afrekenen in de winkelwagen zonder een account aan te maken. Het enige voordeel van een account is dat je je aankoopgeschiedenis kunt bekijken.

Waarom kan ik niet inloggen op mijn account?

Alle accounts die vóór 2020 zijn aangemaakt, werken niet meer. We raden aan een nieuw account aan te maken of als gast af te rekenen in de winkelwagen. Als je je account in 2020 of later hebt aangemaakt maar niet kunt inloggen, kan dit te wijten zijn aan onjuiste inloggegevens.

Kopen jullie golfballen van particulieren?

We kopen golfballen van particulieren die ballen verzamelen. Neem gerust contact met ons op als je geïnteresseerd bent in het verkopen van ballen aan ons, dan kunnen we verder bespreken.

Hebben jullie een fysieke winkel?

Als je rechtstreeks bij ons wilt winkelen, kun je langskomen bij onze opslagplaats in Vårgårda. Onze openingstijden zijn op werkdagen van 07:00 tot 14:00 uur.

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer onze klantenservice

email Mail ons

klantenservice@njgolf.nl

Wij antwoorden binnen 24 uur (Werkdagen)

phone Bel ons

+46 322-30 02 68

Werkdagen: 07:00 - 14:00